Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin_H

Objektivnost z Vás doslova čiší

Zkuste někdy napsat článek o S.Miloševičovi. Pokud budete vycházet ze stejných zdrojů jako v tomto článku tak se dost nasmějeme, protože v nich bude líčen jako "pantatíček Slobo, ochránce národa"... ;-D

K Vám osobně mám jen jeden citát: "Fanatismus je určitý nedostatek statečnosti. On je to strach přijímat

svět v jeho složitosti. Fanatismus je cesta k zjednodušení života. Je

to útěk před odpovědností, kterou člověk přijímá tím, že se pořád

rozhoduje." Jan Werich

0/0
27.3.2010 21:11

Hail Eris

srbske zlociny

byly spravedlive potrestany R^

0/0
10.9.2009 22:25

JeanPaulGaultier

Miloš Obilić Albánec?!

Jak se zdá, kreativita tvůrců Nového světového řádu je bezmezná.

http://www.czechfp.cz/site/?p=7783

0/0
3.7.2009 20:13

tromi

tomu se říká demokracie

0/0
2.7.2009 18:36

Libcin

Pro Alfamena

Víte co říkal španělský plukovník NATO v Jugoslávii, kdyby se tohle stalo u  nás ve Španělsku, dostal bych rozkaz a rozmázl bych je na zdi a to jsem Bask. Chování jugoslávské armády je zcela normální, vůbec nevím, o co tady jde !

0/0
2.7.2009 15:31

alfaman_

Re: Pro Alfamena

Podle ústavy SFRJ každá federativní země měla PRÁVO na osamostatnění, tento nárok Chorvaté a Slovinci právoplatně chtěli využít. Nebo si myslíte že armáda měla zasáhnout i proti Slovákům když chtěli samostatný stát?

0/0
2.7.2009 15:34

Libcin

Re: Pro Alfamena

Pokud by samostatnost chtěli dosáhnout terorismem a vražděním tak každopádně rozmáznout na zdi.

0/0
2.7.2009 15:38

alfaman_

Re: Pro Alfamena

Bránit svou zem a právo na samostatnost není terorizmus.

0/0
2.7.2009 16:24

mysak_25

Re: Pro Alfamena

To ano,pokud se jedna o mou zemi.

0/0
2.7.2009 16:53

JeanPaulGaultier

Re: Pro Alfamena

Kdyby se někdo (nedej Bůh) chtěl informovat o turistické nabídce

Kosova, navštívil by zřejmě oficiální webové stránky kosovského

ministerstva obchodu a průmyslu visitkosovo.org. To, co se na nich

dočte, vyrazí dech každému, kdo má alespoň základní vzdělání.

0/0
3.7.2009 20:27

JeanPaulGaultier

Re: Pro Alfamena

Předně

na nich nenajdete ani jednu jedinou zmínku o životě a vlivu Srbů na

tuto oblast. O kostelech a klášterech, které Srbové budovali od raného

středověku a dodnes patří srbské pravoslavné církvi, se píše jako o

objektech, které postavili „albánští mistři"

0/0
3.7.2009 20:29

JeanPaulGaultier

Re: Pro Alfamena

a které byly využívány k

vykonávání náboženských obřadů „ilyrsko - albánského" obyvatelstva již

od 4. století. Vybudovány jsou údajně v „albánsko - byzantském" a

„římsko - byzantsko - gótsko - albánském" slohu.

0/0
3.7.2009 20:30

JeanPaulGaultier

Re: Pro Alfamena

Vedle těchto

„moudrostí"  je umístěna fotografie kláštera Gračanica, jednoho z

nejvýznamnějších památníků srbského a evropského kulturního dědictví. 

0/0
3.7.2009 20:32

kaktusak

Jak to bylo ve skutečnosti:

Kosovo nebylo svazová republika, takže právo se odtrhnout nemělo. Slovinsku, Makedonii a Černé hoře bylo umožněno se trhnout bez problémů.

Chorvatsko a Bosna měly v zákonech zákaz majorizace, tedy že rozhodnutí nesmělo být přijato proti vůli některého národa. A to se stalo, místní Srbové byli přehlasováni. Takže Chorvatsku a Bosně bylo umožněno se trhnout, ovšem samozřejmě bez Srbů. 

0/0
2.7.2009 23:42

nesmrtelná medvědice

Re: Pro Alfamena

Kosovo ale nebyla federativní země.

0/0
27.3.2010 22:05

mysak_25

Dnes

uz musim koncit,me nazory mate v mych clancich-podlozene viz.odkazy. O operaci Medacka kapsa vypovidaji kanadsti vojaci v pripojenem filmu v clanku. O Kosovu nejlepe vypovi kanadsky film mezinarodne oceneny a to dokonce i v Sarajevu!(pro Afroman ) Kosovo>can you imagine? -preview v mem predchozim clanku... Hezke odpoledne!

0/0
2.7.2009 15:29

Libcin

Re: Dnes

Ahoj ,taky definitivně odcházím, nevím, kdy vyjde nějaký blog klukům z institutu, víš kterého, ne ?;-D

0/0
2.7.2009 15:32

alfaman_

Re: Dnes

Doporučuji více zdravého rozumu a méně zaujatosti. Všeho moc škodí, tak i srbské šljivovice...

0/0
2.7.2009 16:26

mysak_25

Re: Dnes

Vase doporuceni bohuzel nemuzu akceptovat,protoze nevidim duvod proc byc tak mel.

0/0
2.7.2009 16:54

mysak_25

Re: Dnes

dalsi srbska propaganda: http://www.nato-tribunal.de/varvarin/photo_documentation.htm

0/0
2.7.2009 21:02

Libcin

Srbský fašismus

Kde jste vzal pojem srbský fašismus. Dnes Židé v Izraeli říkají, že mají právo se bránit a nedopustit další genocidu. Klidně si bombardují jak chtějí a západ se nad tím nepozastavuje? Proč ty rozdíly ? Srebrenice 8000 mrtvých, 3000 hrobů z toho polovina z let 1991-1995. 3000 nezvěstných se dostavilo k volbám.....

0/0
2.7.2009 15:21

alfaman_

Re: Srbský fašismus

To co dělali Srbové byl fašizmus, jinak se to nazvat nedá. Žádná strana PLÁNOVANĚ nedělala etnicky čistky. Netvrdím že jen Srbové spáchali zločiny, etnické čistky dělěli všicni ali oni dělali GENOCIDU PLÁNOVANĚ a s nacionalizmem přišel první Milošević - poslechněte ji jeho proslov jěště na Gazimestanu!

0/0
2.7.2009 15:32

Libcin

Srebrenice

I s ní to nebude tak horké, nizozemské modré přilby nic neviděly, ale o tom až v mém blogu....Loučím se

0/0
2.7.2009 15:06

alfaman_

Re: Srebrenice

Ani s těmi Lidicemi to asi nebudé tak horké, bůh ví jak to vlastně bylo...

0/0
2.7.2009 15:16

alfaman_

Tak co ty Němci???

Neustále máte plná ústa zločinů a obětí, Jasenovac, holokaust, etnické čistky zlých Chorvatů a na druhé straně hodní, čestní ale zrazení Srbové... 

Pořád mí ale nikdo nevysvětlil tu etnickou čistku v Čechách, těch 3,5 milionů Němců co byli vyhánění, rabování a znásilňování....hmmmm? máte plná ústa "spravedlnosti" a chodíte kolem tohoto jako kolem horké kaše??

0/0
2.7.2009 15:04

mysak_25

Re: Tak co ty Němci???

Ale vy zase melete,nikdo nepsal o rozhodne zlych Ch. a hodnych Srb.,jde videt,ze jste ten clanek vubec nedocetl... Spis je to odpoved na to,jak se vsude pise o zlych Srbech... Ja jsem primy potomek Sud. Nemcu a nebyli jsme odsunuti,proc  asi????

0/0
2.7.2009 15:08

alfaman_

Re: Tak co ty Němci???

Chcete říct že ani těch ostatních 3,5 milionů taky nebylo odsunuto?

0/0
2.7.2009 15:13

mysak_25

Re: Tak co ty Němci???

Ne,ale to je snad jasne,tim chci rict podle Vaseho slovniku,jestli nemeli take "maslo na hlave" ... Ale jako krajan odsun schvaluju,prave kvuli tomu co ho provazelo a kdovi co by se delo pak za rudovlady..

0/0
2.7.2009 15:20

alfaman_

Re: Tak co ty Němci???

No vidíte, máte dvojí metr, odsun 3,5 milionů Němců z Čech Vám nevadí ale 250 tisíc Srbů kteří doplatili na Miloševićův nacio-fašizmus stejně jako Nemci v Čechách na Hitlerův fašizmus, tak to Vám hrozně vadí...

0/0
2.7.2009 15:28

mysak_25

Re: Tak co ty Němci???

Asi,ze se bude jednat o neocjineho,jakjsempsal,nepokoje v Chor,zacali Chor. a vyhnani Srbu bylo uplne o necem jinem...

0/0
2.7.2009 15:31

Libcin

Re: Tak co ty Němci???

No co se týká Němců, já odsuzuji jakékoliv čistky i mstu na nevinných z české strany. Protože se toho dopouštěli lidé, kteří seděli mnohdy celou válku za pecí nebo kolaborovali a naháněli aliby. Ale je také jedno vysvětlení, pohled na ohavnost vytváří ohavnost ve vlastní duši, příčinou byl ale fašismus, omluva to ale není. 

0/0
2.7.2009 15:12

alfaman_

Re: Tak co ty Němci???

No vidíš a pro srbský fašizmus máš tolik simpatii...

0/0
2.7.2009 15:15

mysak_25

Re: Tak co ty Němci???

Pro co?;-D

0/0
2.7.2009 15:23

Libcin

Jasenovac

Pro Alfaman- kolik je tedy počet obětí Jasenovace ? 

0/0
2.7.2009 14:39

alfaman_

Re: Jasenovac

http://en.wikipedia.org/wiki/Jasenovac_concentration_camp

0/0
2.7.2009 14:42

Libcin

Re: Jasenovac

Ustašovci se chlubili 1 miliónem, americké zdroje hovoří o 200000 obětí. Těch mých 600000 je střed.

0/0
2.7.2009 14:49

alfaman_

Re: Jasenovac

Tvých 600 000? Neříkal jste milion?

0/0
2.7.2009 14:52

mysak_25

Re: Jasenovac

Nevim,jak je dulezity v Holocaustu a radeni Ustasu pocet,ale ne zpusob...

0/0
2.7.2009 15:03

alfaman_

Re: Jasenovac

Haha, najednou :)

0/0
2.7.2009 15:05

mysak_25

Re: Jasenovac

?

0/0
2.7.2009 15:09

mysak_25

Re: Jasenovac

No doufam,ze jste si to precetl,prohledl obrazky a pomyslel na to proc pak nehcteli Srbove  v Kr. a Sl. zit s Chorvatama?

0/0
2.7.2009 15:05

alfaman_

Re: Jasenovac

Ano, přečetl a je to vše brak. Vám radím abyste si nastudoval informace s chladnou hlavou a nazávislých zdrojů...

0/0
2.7.2009 15:19

Libcin

Vojáci

Zkuste se zeptat válečných veteránů z Jugoslávie, českých vojáků, na které straně stojí. Většina na srbské, ale neptejte se těch současných, co mají ještě smlouvu s armádou, která je v NATO, to vám nic neřeknou, práce je práce..... 

0/0
2.7.2009 14:33

alfaman_

Re: Vojáci

Hospodské řeči vokáků kteří tam beztak akorát pašovali...

0/0
2.7.2009 14:43

Libcin

Re: Vojáci

Ano ,o pašování jsme mluvili, třeba o pašování mudžaheddínů, zbraní nebo aut. Jeden voják vyletěl, protože nechtěl pašovat Chorvatům.

0/0
2.7.2009 14:47

alfaman_

Re: Vojáci

Hospodský řeči dutých hlav.

0/0
2.7.2009 14:56

mysak_25

Re: Vojáci

Ale,ale,co se tyce pasovani zbrani od firmy Steyer do Chorvatska v obdobi embrga,pohyb Us poradcu a pusobeni Arabskych bojovniku v Bosne je uz davno prokazane...

0/0
2.7.2009 15:01

alfaman_

Re: Vojáci

Ano, na druhou stranu co jim taky zbývalo když Srbové měli veškerou výzbroj JNA, tanky, výbavu zbraně...A to byly zbraně SPOLEČNÉ ARMÁDY, armády kterou budovali spolu Chorvaté, Bosňáci, Slovinci i Srbové ale zbraně pak patřili jan Srbům? Není Vám to divné??? TAK JE PŘECE JASNÉ ŽE SRBOVÉ NEMUSELI PAŠOVAT NIC! Nebo Vám by se asi líbilo vidět Srba vyzbrojeného a v tanku a ostatní bez zbraní? To je podle Vás spravedlivé?

0/0
2.7.2009 15:23

mysak_25

...

Srbové, zvyklí v minulosti vítězit, prohráli svoji poslední válku v tomto století (i tisíciletí). Nemohli vzdorovat mnohonásobně převažující síle mezinárodního společenství disponujícího mimořádnou moderní vojenskou technikou. Jaký je výsledek? Srbové ztratili velkou část svého národního území v Chorvatsku a Kosovu, v Bosně museli značně ustoupit. Většina tohoto jejich bývalého národního území byla etnicky vyčištěna. V Srbsku a Černé Hoře se odhaduje asi 750 000 srbských uprchlíků z ostatních oblastí, k nim přibylo v poslední době 50 000 uprchlíků z Kosova a přicházejí další. Srbsko má zničené dopravní spoje a větší část průmyslu. Jaké důsledky budou mít tyto škody nikdo zatím nedovede určit. Symboly srbské historie v Kosovu jsou zničeny, klášter sv. Trojice u Prizrenu byl vypálen UČK v prvních dnech ”humanitární mise v Kosovu” v německém sektoru. Kdo za to všechno může, opravdu jen Miloševič? Jak to vlastně začalo.http://www.kan.cz/zpravodaj/zpr49web.htm

0/0
2.7.2009 14:25

alfaman_

Re: ...

Propaganda ze srbské kuchyně. Mezinárodní společenství právem potrestalo Srbsko za zločiny a války které vyvolalo. "v Bosně museli značně ustoupit" Podívejte se na mapu Bosny a Repobliku Srbskou která vznikla na GENOCIDĚ!

0/0
2.7.2009 14:38



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.