Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kaktusak

A na tomhle se naše země podílí,

za naše peníze a proti přání voličů.

0/0
17.5.2009 2:52

Don don

jo

karma je veliká. Jen ta hanba je neodčinitelná. Podívejte Srbovi do očí. Kdo má svědomí uhne.

0/0
16.5.2009 19:02

Saltos Alim

Kolovrátek

Už je to pořád jedno a to samé stále dokola.  Nic nového kromě zhoubné předpovědi že to bude ještě horší. Jen se opakujete -  takže stojí zato se  zamyslet  a uznat, že prezentovaná ubohá cílená jednostranost  k ničemu nevede, a že takto psát nemá smysl.   8-o

0/0
16.5.2009 18:53

mysak_25

Re: Kolovrátek

ale vsimnete si,ze to tvrdite vy a taky porad to same. Jaka jednostranost? Nepamatuju se ,ze by Srbove delali totez nebo neco podobneho co zde popisuju.

0/0
16.5.2009 19:27

Saltos Alim

Re: Kolovrátek

Ale že Srbové dělali obdobné  / ne totéž/, jednoznačně prokázali a prokazují jiní autoři. Berte je také na vědomí a publikujte.  8-o

0/0
17.5.2009 16:40

mysak_25

Re: Kolovrátek

To co jsem zati cetl,jiz bylo spolehlive vyvraceno,tak se velmi rad necham poucit. Uprimne velmi rad. CO se nepodarilo vyvratit,je kuchani Srbu na organy,i pres urputnou snahu vysetrovatelu z Haagu,kteri prokazatelne  a informovalo o tom i BBC nicili o tom dukazy.

0/0
17.5.2009 18:13

kion123123

Karma

R^!

:-©EU

0/0
16.5.2009 18:08

Metzgermeister

Velká Albánie se brzy opět rozroste ...

... stačí se podívat na severní Makedonii - ta je předurčená ke stejnému osudu jako Kosovo ... Makedonského už tam nezůstalo skoro nic a všude jen vlajky s dvouhlavým černým orlem Rv:-/

0/0
16.5.2009 17:59

Majkyho_pupik

takze jestli sem Vas clanek

dobre pochopil, tak zle NATO napadlo hodnou Jugoslavii. Vrazdeni Srbu bylo jen odpovedi na provokace a Milosevic byl dobrotivy strycek...No skoda , ze jste nepockal az zase na 1.4., to datum by Vasemu vytvoru sedelo uplne nejlepe

0/0
16.5.2009 17:22

mysak_25

Re: takze jestli sem Vas clanek

S auroleo vyjimecne inteligence a neporazitelnosti tady neprorazite. Mluvi se o Kosovu a tam skutecne zadne vrazdeni od Srbu neprobihalo,ale uz o tom mluvila dokonce i Tv Nova,ze dnes uz je nanejvys jasne,ze napr. udajne masakry v Rajcaku jsou podvody USA a UCK. Ale kdyby sjte si misto naparovani dal mensi praci,tak byste to vedel. Krom toho i tolik proklamovana Srebenica byla jen odpovedi na masakr v milici,kde radily nepomerne kruteji bandy okolo Nasira Orice. Oko za oko-bohuzel,tak to tam chodi od jakziva. Ale muj vytvor se zaklada na podlozenych faktech,zatimco vas o 3. radcich na tragikomickem sebevedomi a neznalostech.;-)

0/0
16.5.2009 18:11

Majkyho_pupik

Re: takze jestli sem Vas clanek

Ve středu 24. března 1999 večer zaútočily vzdušné síly NATO na srbské cíle. Došlo tím k přepadení suverénního evropského státu ze strany západních mocností pod záminkou humanitárních důvodů. (A dnes je už prokázáno, že útok na Srbsko byl před veřejností ospravedlňován zmanipulovanými údaji; dopsáno v r. 2007.  NATO zabilo 2000 civilních obětí, v nadpoloviční většině se útoky zaměřovaly na civilní cíle a způsobily škody ve výši 50 miliard dolarů.) - vidite ja jsem treba hned ve vasem 1. odstavci, kde mluvite o utoku na Srbsko nenasel o Kosovu ani zminku...Asi je vas clanek prilis skryte inteligentni na to abych ho ja prosty to chasnik pochopil....

0/0
17.5.2009 6:28

Stará kára

Re: takze jestli sem Vas clanek

Nevím, jestli "zlé" NATO. Ale rozhodně v rozporu s mezinárodním právem. O ozbrojené akci, která není útočnou válkou může rozhodnout pouze OSN. A to se nestalo. Takže: buď uznáváme, že mezinárodní právo je cár papíru, který použijeme jen, když se nám hodí, nebo byl útok NATO válečným zločinem. Volte.

0/0
16.5.2009 18:23

Majkyho_pupik

Re: takze jestli sem Vas clanek

Ano, plne souhlasim, ze mezinarosni pravo v podani OSN je jen car papiru a kazdy rezim, ktery ma v rade bezpecnosti mocneho ochrance /jako treba Srbsko/ se mu muze vysmivat jak se mu zlibi...

0/0
17.5.2009 6:24

Stará kára

Re: takze jestli sem Vas clanek

.... stejně jako NATO v čele s USA (což udělalo bez ohledu na "mocného spojence" Srbska).

0/0
17.5.2009 11:49

Majkyho_pupik

Re: takze jestli sem Vas clanek

to jiste. pak ale nechapu nad cim se ten nestastnik rozciluje. Srbsko ma na svedomi tisice mrtvych v konfliktu o kterem si myslelo, ze mu je tak projde. Ale nejspise jen diky rozporu s mezinarodnim pravem mu neprosel. Bud jsou teda gauneri obe strany nebo jsou obe strany svate. vyberte si...

0/0
17.5.2009 15:52

mysak_25

Re: takze jestli sem Vas clanek

Vite vubec proc Srbove valcili s Chorvaty? Co predchazelo Srebenicu pod vedenim Nasira Orice? Vite to,ze zatimco srbsti zlocinci jsou chytani a trestani,Naser Oric je na svobode,Thaci,Haradinaj,Ceku jsou dokonce na vrcholnych pozicich? Tady zatim prochazi vse vsem ostatnim,jen ne Srbum. Nikdo si tu nedela iluze ,ze jsou v tom nevinatka.

0/0
17.5.2009 18:37

Semper2

Běda kdyby byla vypálena jedna jediná synagoga

chtějí zničit pravoslavné a katolické křestanství . 

Hanba světové plutoktacii !

R^R^R^

0/0
16.5.2009 15:20

Kmet na Razgrad

Ukažme na ně prstem

Kozlí smrad Goldmann z Irgun Leoni Jugend paní DOCENTKY jasně napsal, že dává přednost muslimským menšinám před postoji Národní Strany (vůči těmto menšinám). A všichni blogeři z Idnes, kteří patří k obřezané diaspoře, ho unisono podpořili. Vzhledem k tomu, že tato sebranka rovněž podporuje havlistickou agresivitu vůči Srbům, není co vysvětlovat.:-©

0/0
16.5.2009 13:46

mysak_25

Re: Ukažme na ně prstem

Musim jako autor rici,ze plne podporuji zidovsky narod a stat Izrael a ztotoznuju se s nazory blogera a spisovatele Bretislava Olsera.;-)

0/0
16.5.2009 14:01

Kmet na Razgrad

Re: Ukažme na ně prstem

Olšer píše poměrně rozumně, ačkoliv mám někdy pocit, že výhody informačního toku poněkud nadužívá. Jinak je to velmi jednoduchá matematika: já proti svým nikdy nepůjdu, vy si klidně kráčejte, kam vás peněženka a příslib možných výhod táhnou - přesně v duchu české "rozvahy".:-)

0/0
16.5.2009 14:30

Doktor Smrt

Re: Ukažme na ně prstem

To, že fandíš Paroubkovi, ti rozum rozhodně nepřidá, bolševiku.;-D;-D;-D

0/0
16.5.2009 14:33

kion123123

Re: Ukažme na ně prstem

R^!

0/0
16.5.2009 18:09

Stará kára

Re: Ukažme na ně prstem

To je přece stejné, jako vždy: protože jejich vládnoucí "elity" potřebují nepřítele.  Nebo máte dojem, že Slováci nenáviděli (obecně) své sousedy Maďary? Ale kdež. Až když jim bylo vysvětleno "co jsou zač".  A Němci v Sudetech? Dtto.

0/0
16.5.2009 18:26

jenomselskyrozum

Autore

uz jsem se Vas jednou ptal a ma otazka zustala bez odpovedi. Vysvetlete mi prosim, proc Kdyz jsou Srbove takovy chudaci utlacovani, je nenavidi asi cely zbytek narodnosti v byvale Jugoslavii? Dekuji.

0/0
16.5.2009 13:32

mysak_25

Re: Autore

No je mozna na case ,aby jste zacal ten zdravy selsky rozum pouzivat. Myslite Ustasovce,Albance a Muslimske Bosnaky? Kdyz Srbove valcily s Ustasy o uzemi-tredicni srbske uzemi-ktere jim v ramci federace prirknul Chorvat Tito? Co chcete slyset? Slysime od roku 99 akorat veci o rsbech,ktere se ukazaly ajo sproste lzi-napr. Rajcka a kvuli tomu byli bombardovani a navic vyplouvaji na povrch zrudnosti jako kuchani Srbu na kseft s organy a nedavno reporteri BBC zjestovali o tom jak dukazi o tomto vysetrovatele Haagu znicili. Co jeste?

0/0
16.5.2009 13:55

jenomselskyrozum

Re: Autore

zkuste si popovidat s Chorvaty, Slovinci atd. jak krasne maji zkusenosti se Srby. Vy mi tak trochu pripominate par pitomcu v cz kteri se budou do krve rvat za prava cikanu, ale uz nechteji slyset jak spatne zkusenosti s nimi ma vetsina ostatnich...:-P

0/0
16.5.2009 15:41

mysak_25

Re: Autore

Nebojte,popvidal jsem si dost a nakonec s Ustasovci nema cenu o cemkoliv diskutovat a srovnavat vysoce kulturni a tak s historii spjaty narod jako Srbsko s nasimy Romy,kteri maji pozitivnich zapisu proklate malo,nebo vubec je prinejmensim infatilni. Ja jen pres zarputilou vseobenou demonizaci Srbu poukazuji na to,co se radeji zamlcuje,protoze je to i nase chyba a ostuda. My jako narod mame se Srby pouze pozitivni zkusenost. ;-)

0/0
16.5.2009 15:56

kion123123

Re: Autore

R^

0/0
16.5.2009 18:10

kaktusak

Re: Autore

A co měli Srbové udělat Slovincům?

0/0
17.5.2009 2:54

Streit

Karma

;-(R^

Nedopřejme klid těm Schwarzenbergům, Havlům, Vondrům a jiným kreaturám! Jenže oni nemají svědomí.

Politiku USA bohužel neovlivníme.

Díky za článek!

0/0
16.5.2009 13:30

Manuel Hedilla

Re: Karma

Souhlas. R^

0/0
17.5.2009 12:24

kevinbb

Jak pravdive!

Zeptal bych se pana Havla a Schwarzenberga co tomu rikaji? Ale verim tomu, ze by si nasli metodu jak se obhajit.

Takove veci by se stale a stale meli pripominat aby lidi nezapomeli kde je a byla pravda a komu vlastne je a bylo ukrivdeno!

Velka karma.

R^

0/0
16.5.2009 13:20

Libcin

Karma

R^

0/0
16.5.2009 13:16

Kalenka

UNESCO falšuje historii.

. Přejmenovalo srbské památky v kosovu na "kosovské" Tento skandální a odporný pokus o záměnu kulturní identity se v historii této instituce ještě neodehrál a bude dovoleno aby se stal teď, řekl srbský ministr zahraničí Jeremic v Paříži.   http://www.serbianna.com/blogs/newspost/?p=1759Těším se až si jednou v průvodci přečtu že ty chrámy a kostely tam postavili albánci. Možná se jednou dovíme že Stone Henge postavili pákistánci

0/0
16.5.2009 13:10

hash55

good

Krasne fotografie vypalenych kosteluR^R^

0/0
16.5.2009 13:08

BoboHml

.

;-€R^

0/0
16.5.2009 12:44

Dezo-Conka

Hozné,pořád to nemohu

pochopitRv

0/0
16.5.2009 12:41

Dezo-Conka

Re: Hozné,pořád to nemohu

NATO prý začalo bombardovat Bělehrad na pravoslavné velikonoce,stejně jako Hitler.

0/0
16.5.2009 12:42

Dennys

Hezky clanek

"Němečtí vojáci nezúčastněně sledovali, jak albánští povstalci založili požár v monastýru sv. Archandělů a tancovali na hrobě svatého krále Dušana,"

Etničtí Albánci ničili a vypalovali všechny srbské čtvrti v Prizreni, a při tom 3800 německých vojáků stálo, dívalo se a dělalo si fotografie.  "Přišli jako mírotvůrci a nechali Albánce vše obracet v trosky."

Ono to snad za te jine valky kdysi bylo jinak ???? Karma

0/0
16.5.2009 12:41



Jak šel čas s blogy iDNES.cz?

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.