Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

všd

"Cikáni" na vysokých školách

http://kolejeporuba.sblog.cz/

0/0
25.4.2008 23:21

Pepan A2

Re: "Cikáni" na vysokých školách

V roce 1997 byli po po povodních někteří Romové umístěni na porubské koleje, protože jejich domovy byly pod vodou. Zachovali se standartně. Ukradli co se dalo, matrace, přikrývky toaletní papír a bůhvícovšechnoještě. Prostě, chovali se stejně jako v tom článku. No a po povodních, kdy všichni ostatní lidé se snažili pospravovat své příbytky poničené velkou vodou, si Romové hezky sedli na bobek a čekali, jak se o ně postará vláda.

Je docela možné, že ti studenti na kolejích jsou leckdy hluční, ale nepovalují se tam fekálie po chodbách, nikdo se nemusí bát, že ho okradou a rovněž kolem budov je čisto. Vím to, protože tam mám dva kamarády, které navštěvuji.

0/0
26.4.2008 5:26

Hucul

Re: Re: "Cikáni" na vysokých školách

Na Strahove v te dobe dokonce zavedli tvrdou prohibici, protoze cikani zdaleka prechlastali i zdivocele studenty a pak se rvali na noze s kazdym, kdo se jim pripletl do cesty. Kdyz jsem tam to leto jednou nocovala u pritele, jeho spolubydlici na mne vytahl pistoli, kdyz jsem se v noci vratila z toalety. Pak se mi v rozpacich omlouval, ze uz ji asi desetkrat vytahl na nektereho z "nebohych azylantu", ktery se mu jako nahodou v noci prokopal dvermi ci oknem do pokoje. :-©

0/0
27.4.2008 23:17

tchaj-pan

Tak tady já bydlím

Ze začátku to byl spíš jen takový hec, ale bratránek měl dobrou myšlenku a já podklady, takže z toho vzniklo tohle... Vím že tato situace není jen v Bruntále, je na mnoha místech v republice. Na druhou stranu já zde v této lokalitě žiji už deset let a můžu docela zodpovědně říci, jakým způsobem se problém zmiňovaných kasáren(viz. fotky) vyvíjí.

Řeknu to jak to je, za ta léta spousta řečí, komisí, utracených peněz  a výsledek?

Kdo za mnou přijde, nebo se s ním bavím o svém bydlišti tak mi řekne jediné, jak tam můžeš žít.. už jen když vstoupí do "mého" domu, tak je jímá hrůza.

A článek bývalého starosty Navrátila? Zbytečno komentovat, onen problém už totiž dávno, ani v té době, nebyl už pouze v domech soukromého vlastníka, ale i v domech ve vlastnictví města, které město s dotací cca 110 milionů opravilo na obecní byty.

A  když se zde byl podívat, tak tu byl v doprovodu ochranky, takový je to hrdina... Nám ochranku nikdo neposkytne. Už proti mně zde stálo  25 Romů, fajný pocit!!!

0/0
25.4.2008 16:31

Velká hlava - znalec hnědočechů

Re: Tak tady já bydlím

tak to je teda dyžgryminácija, předchůdci člověka jsou slušné opice;-D(Y)[>-]

0/0
25.4.2008 22:24

kion1

Volič Národní strany

Podle dopisu, je ten bakalář starosta, taky pěkný multikulturní haj.l!!!Spousta slov o ničem, žádná konkrétní fakta, opatření, jak zajistit klid, a pokoj!!!Z takových lidí, je mi na zvracení!!!:-©

Souhlasím s tím, že je už potřeba jednat, protože to co se poslední dobou děje, je fakt neuvěřitelné;-€

0/0
25.4.2008 16:08

Zabiják z Prahy

Volič Národní strany

Tady už zbývá jen si zazpívat : Romano hip hop ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
25.4.2008 14:53

Helena1

Zlo je třeba zastavit!

Teď kradou hromadně náhrobky mrtvým! Kdy nás začnou hromadně zabíjet!

Když to nedokáže vláda, MUSÍME SI, I PROTI SVÉ LENOSTI, MUSÍME SI POMOCT SAMI!

0/0
25.4.2008 14:53

isamuel

A co na to p. Banga?

Určitě by nesouhlasil:

1) Jaké máš důkazy, že to dělaji zrovna romové.

2) Pokud to romové dělají (čemuž nevěří), tak se za to sice stydí, ale když bílý domácí nedal na parapety popelníky, tak kam že ten popel mají romové sypat.

3) Když nejsou ani na schodištích odpadkové koše, tak ať se bílá většina nediví, že to jeho slušní soukmenovci jsou nuceni hátet na zem

4) Rozbité ono na dveřích je jistě pozůstatek skinhedského útoku...

0/0
25.4.2008 14:47

HempValley

Re: A co na to p. Banga?

;-D;-D;-D;-DR^R^R^

0/0
25.4.2008 14:52

P.Banga

Re: A co na to p. Banga?

Tak to jste pane kolego vedle jak ta jedle. P.Banga na to říká něco jako "když děláš bordel, tak nebydli a jdi někam na pole. Pokud jsi bordel udělal, tak alou košťě a hadr do ruky a mazej uklízet a jestli se Ti to nelíbí, tak si stěžuj".

0/0
25.4.2008 18:22

Samer Nezničitelný

Re: Re: A co na to p. Banga?

ha ha ha - to zrovna;-D;-D

0/0
25.4.2008 18:40

kion1

Re: Re: A co na to p. Banga?

Je -li tomu tak, pakR^

0/0
25.4.2008 18:55

isamuel

Re: Re: A co na to p. Banga?

Tak proč to P. Banga veřejně nehlásá?

Nepiště o tom, jak vám nebo někomu z "vašich" někdo ublížil, nenalil v hospodě, atd. - 70 % obyvatelstva má prostě s cikány svoje, ne zrovna milé zkušenosti a ty to nedojme, spíš naopak. Chcete-li zapůsobit, napiště o tom, jak jste dělal mezi svými soukmenovci osvětu a co oni na to. Jak se zastyděli, chytili za srdce a začali "sekat latinu". To bude skutečná bomba a problém se začně konečně řešit. To bych přál nám všem.

PS. Pokud bych veřejně řekl, co tady píšete o koštěti, hadru či bydlení na poli, mám na krku paragraf o rasismu, jen to fikne. Nedej bože, abych to vykonal. To by si panečku cikáni šli stěžovat, jak se jim ubližuje a klidně až do Štrasburku .... takže bych po nich uklidil a ještě jim za to zaplatil.

0/0
25.4.2008 19:24

P.Banga

Re: Re: Re: A co na to p. Banga?

Asi jste mne dost dobře nepochopil... opravdu nemám potřebu na někoho zapůsobit, pokud bych na někoho chtěl zapůsobit, tak maximálně na svojí ženu. Jako Rom tu píšu o romských a o svých problémech. Co Vám přijde divného na tom, že mám za to, že pokud někdo udělá bordel, má si jej uklidit, nebo jít dělat bordel na pole? A pokuud jde o stížnosti.... tak ať si na mně stěžuje kdo chce, já nepíšu nic jako bílí, zelení, modří jsou verbež, kradou a jsou to vrazi.. já píšu že pokud někdo udělá bordel, ať si ho uklidí. A kdo to neudělá je prase

0/0
25.4.2008 19:31

isamuel

Re: Re: Re: Re: A co na to p. Banga?

Ale pochopil. Jen tím, že píšete, tak na někoho působíte. Na svém blogu píšete o vašich či romských problémech, a na roma dost nečekaně, proto to taky čtu, ale vždy to vyzní tak nějak plačtivě, a já mám dojem, že jste vlastně chudáci, kteří téměř za nic za nic nemohou a většina problémů vzniká spíše díky přístupu bílé vetšiny.

To abyste zapůsobil na někoho jiného, než vaši ženu :-) byl pouze návrh. Vás vaši soukmenovci poslouchat budou a můžete jim říci mnohem drsněji, něž já bílý, kde je problém a ať jdou dělat bordel na pole. Problém není v barvě, problém je ve vaší permanentní ukřivděnosti... a z mojí strany v permanentní nedůvěře...

0/0
25.4.2008 20:06

v.moravan

Re: Re: Re: Re: A co na to p. Banga?

A co já na to majitel pole. Proč mi sem posíláte vaše nepřizpůsobivé soukmenovce dělat bordel? Proč by měli vůbec dělat bordel? Ať se chovají normálně nikoho neobtěžují a nikoho nebudou zajímat.

Mě také nezajímá ničí barva kůže,ale to že někdo bere moje peníze prostřednictvím výpalného od státu a nejenže za to není vděčný a neseká dobrotu a nezpívá písničku toho koho chleba jí,ale ještě obtěžuje slušné lidi a pak natahuje ruku že chce víc. Navíc každý z většinové populace měl předky kteří po generace zde v tého zemi 1500let pracovali a díky tomu můžeme dnes mít sociální systém a já se ptám čím si mnozí z vaší komunity zasloužily tyto výhody, co udělali tak celospolečensky pozitivního, že si dovolují to co si dnes dovolují? Čím si zasloužili práva kterými se tak ohání.Když se jim tu nelíbí a nechtějí se přizpůsobit ať jdou pryč, třeba jim tam bude lépe,ale zajímalo by mne proč třeba nejdou do Ruska místo do Anglie nebo Kanady nebo zpět do Indie,kde byli nejnižší kastou společnosti.

0/0
26.4.2008 17:59

strycek_Pompo

Moc neprovokujte,

nebo si zas někdo vzpomene na ten geniální nápad "každý dům svého Roma".

0/0
25.4.2008 14:28

ant.

...už neplatí "každý dům svého Roma"...

...Džamila chystá akci "Jednoho cikána do každé rodiny - tak jako hodiny"...!!!...8-o;-)

0/0
25.4.2008 14:47

isamuel

Re: ...už neplatí "každý dům svého Roma"...

Pokud bude vycpanej a na zdi, tak proc ne...

0/0
25.4.2008 14:51

Todd Berrtuzzi

Re: Re: ...už neplatí "každý dům svého Roma"...

;-D

0/0
25.4.2008 16:04

palok59

chyba

nezapracoval tady redakční šotek? Píše autor článku a pan starosta o jednom a tomtéž městě? Mě osobně připadá, že naši vážení multikulti žijí v úplně jiné zemi než my.

0/0
25.4.2008 14:27

Zabiják z Prahy

Volič Národní strany

Třídím odpad!Volím Národní stranu!

0/0
25.4.2008 14:26

Yurek

..

zavolejte "národní gardu". Zoufalá situace si žádá zoufalé řešení.

0/0
25.4.2008 14:14

chenile

klasika

reseni situace je? vse opravime a postavime znova :-©

0/0
25.4.2008 14:08

Paní Kateřina

Jo jo,

odpověď hodna příměru "vlk se nažral a koza zůstala celá". Jen aby ti policajti taky nedostali na budku jako tuhle...

0/0
25.4.2008 13:45

cassul

Tomu nerozumíte

Oni mají jinou mentalitu, nejsou svázáni naší civlilizační kazajkou a tak žijí svobodně a volně. A my je v tom přece nemůžeme omezovat takovými malichernostmí jako je hygiena, noční klid a péče o soukromý majetek, to je přece nesmyslná přízemnost, co? Oni jsou jinde, na naší maloměstskou sošáckost shlížejí asi jako kroužící orel na šíré lány...

0/0
25.4.2008 13:44

Pepan A2

Asi jo, zřejmě máte pravdu.

Díky za to, že jste mi otevřel oči. Já se na to koukal tak nějak postaru, tím mým pokřiveným totalitním pohledem.

0/0
25.4.2008 14:08

Rudolf Havlík

Je to tak...

kdyby takovej bordel dělal člověk, který nenáleží romské menšině, s největší pravděpodobností by skončil v lochu. máte pravdu, i když si to teď asi vyžerete. Já nechápu, proč tam nejdou ti lidé, kteří to obhajují bydlet? Zažít na vlastní kůži je lepší než tisíc článků. ať už jsou pro nebo proti...

0/0
25.4.2008 13:38



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.