Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TV

tomacito

21. 3. 2008 16:05
Můj příspěvek

Mě by spíše zajímalo, kde se ztratil můj příspěvek :-)

0 0
možnosti

Martin

25. 2. 2008 16:35
Dukaz

toho, jak se dodrzuji mezinarodni smlouvy, jak se verejne mineni manipuluje a v neposledni rade i dukaz o tom, jak vlada USA uspesne podminovava usili Evropy o sjednoceni...

0 0
možnosti
SS

Moravák

25. 2. 2008 13:01
jen už aby ČR uznala kosovo

v ten okamžik já osobně oznámím min.zahraničí ČR jednostranné vyhlášení republiky Morava ( alespoň na pozemku , který vlastním), současně to oznámím i ambasádám těch zemí, které uznávají protiprávnost vyhlášení Kosovské samostatnosti - a věřím tomu, že pokud je ČR právním státem a měří všem stejně - uzná i Moravu :-))))  Rusům okamžitě nabídnu pronájem části pozemku na vojenskou základnu :-)))))  Když mohou jedni, proč by ne druzí, že ? ;-D

0 0
možnosti

Mat

25. 2. 2008 12:57
Tendenční až hrůza ...

chybí mi tady také zmínka o zvěrstvech druhé, srbské strany.

0 0
možnosti
SS

pius99

25. 2. 2008 13:03
Re: Tendenční až hrůza ...

mě především chybí jakákoliv objektivita českých masmédií. A naopak zbabělost reportérů ČT a ČR, kteří jsou hrdinové do okamžiku, kdy jim někdo šlápne na kuří oko. To už pak nejsou češi, ale slováci :-))))

0 0
možnosti

Pražák Roman

24. 2. 2008 20:45
Volič Národní strany

R^[>-]

0 0
možnosti
MW

migel

24. 2. 2008 20:05
Další zajímavé odkazy prosím sem

Samozřejmě pokud pokud možno týkající se tématu.;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3209x
Budu psát o věcech co mi vadí...

Lidé, kteří jsou opravdu velmi divní se mohou dostat do významných pozic a mohou mít i značný vliv na dějiny.


G. W. Bush