Svobodě slova zvoní hrana...

I když jsem chtěl psát o něčem uplně jiném,píši tedy o cenzuře techto stránkách. Vlastně je to kvůli tomu můj první a zároveň poslední článek.

Poslední dobou jsem se zaujetím četl články o romské problematice. Pravdu jsem viděl tak napůl mezi oběma stranami. Zaujali mě články p.Štursy i p.Bangy. Myslím si totiž,že diskuze je velice potřebná. Daňové poplatníky totiž velice zajímá,kam mizí jejich vydělané peníze a jestliže je čerpají i Romové,tak nevidím důvod proč se nezajímat o efektivnost systému. Ano,jedná se o naše peníze. Tak proto i já chci vědět, jestli jsou využívány dobře, jestli například sociální politika má nějaký smysl. Ale o tom se nechci už rozvádět.

 Smyslem proč píšu,je mé znechucení nad vymazáním článků p.  Štursy. Neříkám,že souhlasím se všim,ale psal o spoustech palčivých problémech,co nás tolik pálí. Vymazáním se nic nevyřešilo. Právě naopak. I mým přičiněním ted jeho články kolují po emailových schránkách. Nakonec  ani za totáče se mazaním,cenzurou a persekucí nic nevyřešilo. Ale to je přeci tak známé a obehrané. Takto nikoho neumlčíte, spíš problém prohloubíte.

Jelikož nevěřím timto v objektivnost zravodajství, ruším předplatné MF.

Autor: Michal Werdan | středa 13.2.2008 12:14 | karma článku: 16,90 | přečteno: 933x
  • Další články autora

Michal Werdan

Minsk a Pravý sektor

13.2.2015 v 21:34 | Karma: 16,32

Michal Werdan

Americká Pandořina skříňka

10.2.2015 v 13:05 | Karma: 33,61

Michal Werdan

Sýrie - opravdové peklo na zem

12.9.2013 v 18:40 | Karma: 21,13

Michal Werdan

Násilí proti Srbům na Kosovu

4.3.2010 v 11:25 | Karma: 21,86