Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LD

amusia

3. 1. 2009 1:22
Klaus? Nějak si nemohu vybavit...

Od roku 1996, kdy jsem na vlastní uši (a vlastní zrak) zažil "komentář" tohoto pána(myšleno V.Klause) směrem k paní A.Hromádkové (které mimochodem nesahá ani po kotníky), je pro mě tento pán nejarogantnější a nejodpudivější hnidou,prašivou kreaturou a je mi absolutně jedno, co z něj vypadne-není to totiž MŮJ prezident. O co tak asi jde člověku, který byl postupně ministrem financí ČSFR...premiérem ČR...předsedou parlamentu(který v době premiérování jen zostouzel)...prezidentem...Vážený pisateli, ve vší slušnosti si dovoluji tvrdit, že kdo nejvíce zostuzuje VAŠEHO milovaného prezidenta je ON sám. Upřímě se těším, až skončí jeho volební období a...vlastně přemýšlím, kterou funkci ještě "neokusil"?

[>-]SKAJP

0 0
možnosti
MS

BingoXX

3. 1. 2009 9:17
Re: Klaus? Nějak si nemohu vybavit...

svatá pravda! R^

0 0
možnosti
MSM

modroneobošáni stop. m.p.

3. 1. 2009 1:05
Hele Borisi

probud' se a vyliš si po modré---->(Y)

0 0
možnosti
PK

Lanta2004

3. 1. 2009 0:16
Ano,všechny státe EU a jejich představitelé

jsou hloupí a špatní.Jen to naše slunce nejjasnější na hradě je ten jediný nedotknutelný majstát,který má za všech okolností pravdu;-D

No nevím,ale já vždy měl lidi co si myslí,že se proti nim spikl celý svět za blázny;-)

0 0
možnosti
RK

Radek0075

3. 1. 2009 0:18
Re: Ano,všechny státe EU a jejich představitelé

Byly doby, kdy se celý svět spiknul proti homosexuálům. Nebo se pletu?:-)

0 0
možnosti

Tramp_007

2. 1. 2009 23:46
Víte pane autore

v jiných zemích prostě nemají tu správnou úctu k autoritám. Tam si prostě dělají legraci z vysokých politiků a Klaus - ten si o to přímo říká. A to, musím konstatovat, jsoui k němu ještě velmi decentní. Zvykněte si na to a zbavte se té české přihrblosti před panstvem.

0 0
možnosti
MW

mysak_25

2. 1. 2009 23:55
Re: Víte pane autore

Ale to neni presne to,o co mi jde. Oni vlastne timto zesmesnuji hlavne nas,jsme tak neco menecenneho,podradni... My se ale vubec nemame za co stydet,nesjme o nic horsi a ke vztahu k Francii si dovolim tvrdit naopak mnohem lepsi. Z mnoha duvodu mame take proto tak blizko k Izraeli.

0 0
možnosti
D

denny999

2. 1. 2009 23:41
Trouba

Ten trouba, co nám dnes díky komunistům dělá prezidenta.

0 0
možnosti
S

sorki

2. 1. 2009 23:56
Re: Trouba

..pokud vím, tam oranžovozelení bolševici měli toho "znalce Čech" ;-D Švejnara. Zbytek bolševiků (rudí) měli Bobošici. Nemáš tolik chlastat, denny, pak máš z toho delirium :-P

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

2. 1. 2009 23:37
Souhlasím.

R^

0 0
možnosti
D

dnb

2. 1. 2009 23:28
Od

států, kteří....

tím jste napsal úplně všechno.;-DVEUEUEU

0 0
možnosti
MW

mysak_25

2. 1. 2009 23:35
Re: Od

Ano,chtel jsem byt strucny a vystyzny.;-)

0 0
možnosti
_VS

_Das Verschwundene Sudetenland

2. 1. 2009 23:28
ufff... chlape, že si dělají legraci ze Sarkozyho nebo Brown

už vám uniklo, že ;-D;-D

Nebuďte tak úzkoprsý a počkejte pár let, třeba vám Klaus řekne, že nic proti Lisabonu nikdy neměl stejně jako kdysi prohlásil, že NIKDY neřekl, utáhnem si opasky ;-D

0 0
možnosti
MW

mysak_25

2. 1. 2009 23:34
Re: ufff... chlape, že si dělají legraci ze Sarkozyho nebo Brown

Ano,unikne mi spousty veci,ale pliziva a agresivni propaganda a diskreditace ne. J toho mnohem vice,ale jde i o to,jak porad jsme na druhe koleji a jak jsem asi rovnopravni.

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

2. 1. 2009 23:27
Mě vůbec nevadí, pokud někdo napíše

co si o Klausovi myslí. Mnohem víc mě vadí, že jeho extremistické názory jsou spojovány s celou Českou republikou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3209x
Budu psát o věcech co mi vadí...

Lidé, kteří jsou opravdu velmi divní se mohou dostat do významných pozic a mohou mít i značný vliv na dějiny.


G. W. Bush